Неділя, 2024-05-19, 6:37 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів с. Солянуватка ім. Богдана Цицика

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіти

Звіт  директора Солянуватської ЗСШ І-ІІ ступенів ім.Б.Цицика

«Про  основні  напрями  та    підсумки  діяльності  школи  протягом  2016-2017 навчального  року»

 

Особливістю  розвитку  освіти  на  даному  етапі  є  зміни, які  відбуваються  у  змісті  освіти. Змінилися  усі  державні  стандарти – початкової, базової  та  повної  загальної  середньої  освіти. Їх  впровадження  відбувалося  поступово. А  розпочато  воно з  державного стандарту  початкової  освіти  з  1  вересня  2012р. Перший і другий клас  нашої  школи  працював  за  новими  стандартами. Новим  для  учнів  початкової  ланки  стало  відновлення  предмету  «Природознавство»,  іноземна  мова(1кл.), інформатика (з 2кл.)

В  основу  організації  навчально-виховного  процесу  у  початковій школі  покладено компетентісний  підхід (  у  дітей  необхідно  формувати  практичні  навички,  а  не  просто  знання)

Є й  інші  зміни,  які  спрямовані  на  розвиток  дитини  у  школі  І ступеня.

Впровадження  ж  нового  стандарту  в  основній  школі  розпочалося  з  1 вересня  2013 року  у  5  класі. Особливістю  навчання за  новим  стандартом  є не  тільки  предметна  підготовка, а й оволодіння   учнями  ключовими   компетентностями  (вміння  вчитися,  загальнокультурна,  громадська,  здоров’я  збережувальна, компетентності  з  інформаційно-комунікаційними  технологіями,  соціальна), що  передбачають  їхній  особистісно-соціальний  та  інтелектуальний  розвиток.

Протягом року всі учні шкільного віку були охоплені навчанням. Всі минулорічні випускники продовжували навчання в середніх школах, в середніх спеціальних закладах, ПТУ, ліцеї.

Робота  школи,  педколективу  у  2016-2017н.р.  базувалась  на  основних  положеннях  державних   документів,  які  регламентують  діяльність навчального  закладу,  концепції  розвитку  школи  на  період  2013-2017  роки, програм «Обдарованість»,  «Школа  сприяння  здоров’ю» ,   проекта  “Формування якостей духовно-морального виховання».

Реалізація основних завдань і принципів громадянського виховання здійснювалася в пріоритетного напрямку: Ціннісне ставлення до себе

Виховними досягненнями цього напрямку є вміння цінувати себе як унікальну та неповторну особистість, знати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я, прагнення бути фізично здоровою людиною. У зв’язку з цим було проведено бесіди: «У здоровому тілі-здоровий дух» (1 – 9 класи), «Безпечна поведінка під час канікул – запорука здорового відпочинку» 1 – 9, «Бережи здоров’я змолоду» (5 – 8 класи); профілактичні бесіди класних керівників «Стережіться інфекційних захворювань» ,спортивні змагання «Веселі старти» (5 – 8 класи), написання профілактичних диктантів «Інфекційним захворюванням – НІ!», «Ядовиті гриби»

Виховними досягненнями цього напрямку є знання та розуміння особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських цінностей, уміння співпрацювати з іншими, працювати в групі та колективі, уміння прощати та просити пробачення, єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла. У зв’язку з цим найцікавіше проведено конкурс малюнків «Я малюю Україну», була проведена акція «Почни з себе», на високому рівні пройшла виховна година «Добро починається з тебе», також дуже гарно був проведений тренінг «Буть толерантним» « Бюджет очима дітей»,  – етичні бесіди «Я шаную свою родину»,  відзначено День матері.

Вдало  було  організовано  роботу  школи  за  програмою  «Обдарованість».  Так  у  2016-2017н.р.  результатом  цієї  роботи  стали  досягнення  учнів  на  предметних  олімпіадах,  конкурсах.  2 учні взяли участь у    районних  предметних  олімпіадах, на жаль призових місць не здобули. Багато учнів нашої школи брали участь у Міжнародному і Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» і показали добрі результати.

Також наші учні брали активну участь в  районних  етапах   Всеукраїнських  конкурсах:

«Об’єднаймося брати мої», «Різдв’яна шопка».

І  3-є  місце одержала – Горба Діана і Александрова Ліля.

Організація  навчально-виховного  процесу  не можлива  без  кваліфікованої  підтримки,  педагогічного  супроводу,  без  співпраці  учнівського  та  вчительського  колективів.

Так  у  2016-2017н.р.  в  школі  працювало  13  вчителів, 4  технічних  працівників. Школа  100%  була  укомплектована  педагогічними  кадрами.  На  кінець  навчального  року в  школі  навчалося  35 учнів.

Кадрове  забезпечення.

Кваліфікаційний  склад  вчителів: 

3 вчителі  мають – вищу  кваліфікаційну  категорію, один з них має встановлено звання «Старший вчитель».

4 вчителів – І  категорію

1вчитель –ІІ категорію

3 вчителів -  спеціалісти.

2 вчит. «11 тарифний розряд»

Підвищення  фахового  рівня  вчителів  відбувається  через  проходження  курсової  перепідготовки  та  атестацію  педагогічних  кадрів.

2016-2017н.р.  атестацію  пройшли три  педагоги,  одному присвоєно І-категорію, одному – ІІ категорію, і одному підтверджено 11 тариф. розряд. Методична  робота  школи  будувалась  відповідно  річного  плану  роботи.

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працював над науково-методичною проблемою « Підвищення якості знань учнів і створення мотивації успіху на основі впровадження в навч.-виховний процес нових педагогічних технологій».

Організовувались  практичні  семінари,  психологічні  тренінги; вчителі  школи  брали  активну  участь  в  методичній  роботі.

Основною  метою  методичної  роботи  школи  вбачалось  впровадження  нового  державного  стандарту  початкової  освіти  та  вивчення  державного  стандарту  базової  середньої  освіти.

Невідємною  частиною  навчального  процесу  є  організація  виховної  роботи.

           Метою виховної роботи навчального закладу було: національно-патріотичне виховання як складова частина всебічного виховання особистості. Класні керівники  працювали над згуртуванням учнівських колективів, виконанням виховних планів роботи. Класні керівники планували свою роботу, виходячи з річного плану роботи школи. Педагоги школи глибоко усвідомлю-ють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу

    Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками:

  • національно-громадянське виховання;
  • екологічне виховання та формування здорового способу життя;
  • воєнно-патріотичне виховання;
  • морально-правове виховання;
  • художньо-естетичне виховання;
  • творчий розвиток особистості;
  • родинно-сімейне виховання;

     Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2016-2017 навчальному році працювало 4 класоводи 1-4 класів, 5 класних керівників 5-9 класів.

      Національно-громадянське виховання у 2016-2017 навчальному році реалізовувалося через проведення таких заходів, як Шевченківські дні, було проведено виховний захід присвячений річниці від дня народження Т.Г.Шевченка «Поклін тобі Кобзарю»,заходи до Дня Соборності України, години спілкування та виховні години . Дуже цікаво були проведені виховні години присвячені А.Малишку та В.Чорноволу.

   У рамках екологічного виховання у 2016-2017 н.р. відбулись трудові екологічні десанти з покращення та благоустрою прилеглої до школи території, місячники з благоустрою. У кінці березня на початку квітня  2017 року на прилеглій до школи території  було насаджено нові кущі, дерева.

    Формування основ здорового способу життя здійснювалося через проведення різноманітних шкільних спортивних змагань, акції «Молодь проти наркоманії і СНІДу», тижня «Молодь обирає здоровий спосіб життя» у рамках яких відбулися тематичні бесіди, конкурс плакатів, спортивні змагання «Веселі старти».

           При плануванні роботи на наступний н.р. потрібно включити такі оздоровчі заходи як проведення традиційного Дня здоров’я, бесід з лікарями міської лікарні, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, пропаганду здорового способу життя,  виступи лікарів на батьківських зборах, а також перед учнями у класах. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

   Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня правової освіти у жовтні 2016 року, Всеукраїнського тижня права у грудні 2016 року, тижнів боротьби з наркоманією, алкоголізмом, тютюнопалінням, тижня історії та правознавства, конкурсу плакатів та малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин.

       Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, вивчають характер та прояви особистості учнів, зустрічаються з учнями та іх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

 

    З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 5-9 класах ведуться щоденники обліку дисципліни на уроках, відвідування уроків кожним учнем класу. Записи у щоденниках аналізуються  а учні, схильні до пропусків занять без поважних причин, до порушень дисципліни та правил поведінки у школі, викликаються на бесіди до адміністрації школи.

   Важливе місце у системі профілактики правопорушень серед учнів відводиться роботі з батьками.

   Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні школою таких заходів:

- свято Першого дзвоника,

- День Учителя,

- Свято осені (1-4 класи),

- ярмарка  «Осінні дари»,

- День Святого Миколая,

- Новорічні вистави (1-4 класи), Новорічний КВК (5-9 класи),

- розважальна програма до Дня Святого Валентина ( 5-9 класи),

- Усний журнал «Шевченківські дні»

- Святковий концерт «Поклін тобі, матусю»

- Свято Останнього дзвоника.

А також були проведені предметні тижні: Тиждень математики, Тиждень української мови, Тиждень початкової ланки, Тиждень біології і Тиждень іноземної мови, Тиждень історії..

Крім цього протягом року учні взяли участь у наступних конкурсах:

  1. Конкурс-рейд “Увага! Діти на дорозі!”;
  2. Птах року – 2017 року,
  3. Космічні фантазії,
  4.  «МИ проти СНІДу»
  5. Новорічний подарунок
  6. Моя родина
  7. Наш пошук і творчість тобі, Україно
  8. Знай і люби свій край
  9. конкурс на кращу Новорічну газету та листівку;
  10. конкурс-акція “100 добрих справ ”,
  11. Дружать діти на планеті
  12. Охорона праці очима дітей
  13. Великоднє диво.

   Учні Солянуватської ЗСШ беруть активну участь у конкурсі  «Молодь за здоровий спосіб життя», конкурсі екологічних бригад.

        У 2016-2017 навчальному році продовжилося впровадження рейтингової системи оцінювання участі класів у навчально-виховному процесі.

   На  сьогодні  школа  залишається  культурним  осередком     с. Солянуватки.

Учні  та вчителі  традиційно  співпрацюють  із сільською  громадою,  беруть  активну  участь  у  всіх  заходах.

Тісно  співпрацює   адміністрація  школи,  вчителі  з  батьками,  батьківським  комітетом. Це  співпраця  за  різними  напрямами  роботи:  матеріально-технічне  забезпечення,  виховання  та  навчання  дітей,  організація  дозвілля. Вважаю,  що  саме  порозуміння  та  взаємопідтримка  між  педагогічним  та  батьківським  колективами  є  запорукою  успішної  організації   навчально-виховного  процесу.

 Контрольно-аналітична робота

    Контрольно-аналітична робота є невід’ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.

  Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:

  • вчителів, що атестуються;
  • стан виховної роботи в 5-8 класах;
  • стан викладання та рівень навчальних досягнень в початкових класах;
  • організація індивідуального навчання;
  • стан ведення учнівських зошитів;
  • стан ведення щоденників учнів 2-4 класів; 5-9 класів;
  • стан ведення класних журналів, особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;
  • виконання навчальних програм та планів;
  • перевірка навичок читання в початкових класах;
  • організація та проведення спецкурсів, курсів за вибором, факультативів;
  • організація повторення навчального матеріалу з предметів іваріантної складової;
  • директорські контрольні роботи;
  • підготовка до ДПА.

Результати перевірки були висвітлені  в довідках і узагальнені наказами по школі, рішеннями нарад при директору, педагогічних рад, донесені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.

Однією  із складових  навчального  процесу  є  зміцнення  матеріально-технічної  бази  школи. Влітку  2017  року  за  батьківські  кошти  було  здійснено  поточний  ремонт  у  класних  кімнатах. Громадськість села та педколектив школи взяли участь у проекті «Енергозбереження» завдяки цьому проекту, в першому корпусі було поміняно вікна та вхідні двері. Потребують  також  заміни  шкільні  меблі:  стільці, парти,  які  не  відповідають  санітарним  нормам.

Проблем  багато,  але над  їх  вирішенням  здійснювалась  і  буде  у  подальшому  проводитись  відповідна  робота.

Першочерговим  завданням  на  наступний  рік,  вважаю,  підготувати  школу  до  нового  навчального  року:  здійснити  поточний  ремонт  усіх  приміщень,  створити  комфортні  та  безпечні  умови  навчання  учнів.

Також  пріоритетними  завданнями  на  2017-2018 навчальний рік  вбачаю  подальше  впровадження  програми 

Формування якостей духовно-морального виховання».

співпраця  з  батьківським  колективом,  громадськістю;

 

Проблеми, що залишаються для подальшої роботи:

  1. Необхідність будувати навчально-виховний процес так, щоб у ньому багато часу займало не пасивне сприймання навчальної інформації, а активна, самостійна, пошукова діяльність учнів, що сприяло б підвищенню навчальної мотивації учнів на компетентнісній основі на всіх ступенях навчання;

2. Подолання стереотипів педагогічного мислення, активна участь у педагогічних конкурсах.

  1.    Друкування власних доробок педагогів у періодичних виданнях;

4. Важливою проблемою є підготовка учнів до олімпіад, результативність у конкурсах

  1. Створення комп’юторного класу,  придбання принтера.
  2. Постійне впровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес;
  3. Зміцнення матеріально-технічної бази школи.

8. Потребують заміни вікна і двері у другому корпусі.

Управлінська діяльність

  Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

  У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу.

           Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

        Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва  школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптималь

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz